شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid
نسخه نهایی فایرفاکس ۷ منتشر شد.

گذشت حدود ۴۰ روز از انتشار نسخه نهایی فایرفاکس ۶، موزیلا نسخه نهایی فایرفاکس ۷ را منتشر کرد.مرورگر محبوب فایرفاکس که تا پارسال نسخه سوم خود را انتشار داده بود، در سال ۲۰۱۱ میلادی تا به حال ۴ نسخه جدید خود را ارائه داده است.نسخه ۴، ۵، ۶ و ۷ این نرم‌افزار، در طی حدود [...]


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

 

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. از آنجایی که شرکت گوگل دسترسی به این نرم افزار و دانلود آن را برای کاربران ایرانی مسدود کرده است سایت دانلود رایگان این نرم افزار را برای کاربران ایرانی قابل دانلود کرده است. امیدواریم از نسخه جدید نرم افزار Google Chrome لذت ببرید.

Google Chrome 1.0.154.65 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

دانلوددانلود رایگان گوگل کروم google chrome (حجم : 8.62 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (رپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

 
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 sony led tv تفاوت بین نمایشگرهای LCD و LED چیست

خرید یک نمایشگر وقتی که از جدیدترین محصولات LCD و LED در مقابل شما باشد حتما شما را در خرید کمی گیج خواهد کرد.پس برای بهتر فهمیدن تفاوت بین این دو نوع تکنولوژی ادامه این مطلب را با دقت بخوانید.

به گزارش ورد آی تی به نقل از  پی سی دی , هردو نوع نمایشگر LCD و هم LED از تکنولوژی صفحات LCD بهره می برند و هردو از صفحه نمایش کریستال مایع برخوردارند ولی در چند مورد تفاوت اساسی با هم دارند که به ترتیب آن ها را نام می بریم.

نمایشگرهای LCD از دو شیشه پولاریزه بهم چشبیده تشکیل شده است که کریستال مایع در بین این شیشه ها قرار گرفته و نور دریافتی از پشت خود را پخش می کند.در حقیقت کریستال مایع نوری تولید نمی کند بلکه در هر دو نمایشگر منبع نور که از یکسری لامپ ها ساطع می شود در پشت صفحه نمایش قرار دارد.در نمایشگرهای LCD ، لامپ موجود در پشت صفحه نمایش لامپ فلورسنت است ولی در نمایشگرهای LED این لامپ ها دیودهای نوری هستند که این وظیفه را انجام می دهند.

در نمایشگرهای LED دو نوع روش برای لامپ برای ارسال نور پس زمینه وجود دارد :

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

این آموزش رو بصورت یک فایل PDF آماده کردم که همراه با تصویر هم هستش و برای دانلود گذاشتمش.

دانلود

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

کانکشن یا همون ISP رو باید بشناسین. اگه نمشناسینش بهتون میگم چیه ؛ کانکشن رو برای اتصال به اینترنت استفاده میکنیم شما الآن که به اینترنت متصلید بوسیله همین ISP وصل شدید در واقع همون شکل دو کامپیوتر و یک موبایل یا هر نوع شکل دیگه ای که روی دسکتاپتون هست و با کلیک روی دکمه Dial به دنیای مجازی وصل میشین . شاید بیشترتون ساختن این کانکشن رو بلد باشین ولی بعضی ها هستن که تازه واردن و کسی دیگه براشون ساخته و میخوان که خودشون یاد بگیرن .

یادتون باشه این روش ساختن کانکشن برای اونایی هست که از اینترنت دیالاپ میخوان استفاده کنن هستش هرچند زیاد فرقی بین این نوع اینترنت با اینترنتهای دیگه نیست ولی دیگه....@این آموزش بصورت فایل PDF آماده دانلود میباشد.

دانلود

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

این آموزش رو بصورت فایل PDF برای دانلود گذاشتم . آموزششم همراه با تصویر هستش که راحت بتونین جملات رو درک کنین.

دانلود

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

حتما برای شما اتفاق افتاده که دسترسی شما به فلش مموری یا مموری موبایل ویا یک هارد اکسترنالتون از بین رفته به صورتی که نه می تونید فایلی رو از اون دیسک کپی کنید ویا اینکه فایل جدیدی رو به اش اضافه کنید و از همه بدتر به شما اجازه فرمت کردن خودش رو هم نمیدهد. و همیشه به ارور و خطای زیر روبرو میشوید

 

"Disk Write Protected"یا the disk is write protected  

 JetFlash Online Recovery  نرم افزاری است که بیش از ۹۰٪ مشکل فلش شما را حل میکند و فلش مموری شما را تعمیر و از سوختگی نجات میدهد ولی در این پست نمیخوام انو معرفی کنم چون برنامهJetFlash Online Recovery فقط  فقط مخصوصه فلش مموري هاي مدل Transcend است

 اگر شما با فلش مموری یا مموری موبایل و یا دوربین دیجتال خود مشکل دارید و فلشتون غیر ازTranscend است با ما باشید دو برنامه بسیار عالی از یک سایت روسی که۱۰۰٪ مشکل نرم افزاری فلش مموری شما را حل میکند

 

 برنامه اول:Phison PS22xx Formatter v2.10.0.2 است که بسیار کم حجم است (شکل زیر)

برنامه دوم:HP USB Disk Storage Format Tool است که شکل ان نیز در زیر امده است


 

کار با این دو برنامه بسیار ساده است فقط کافیه فلش مموری سوخته  خود را به کامپیوتر وصل کرده و دکمه استارت را از یکی از برنامه های بالا بزنید تا فلش شما در چند ثانیه تعمیر شود

دانلود این دو برنامه همراه با معرفی یک سایت مرجع و دانلود اخرین ورژنOnLineRecovery در ادامه همین پست..

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

دانلود Windows 8 Skin Pack for Windows 7 تم ويندوز 8 براي ويندوز محبوب 7



هنوز از انتشار ويندوز سون که در حال حاضر محبوب ترين سيستم عامل به شمار مي رود زماني زيادي نمي گذرد که مايکروسافت به فکر ارائه ي سيستم عامل جديد و بعدي خود يعني ويندوز 8 افتاده است. اگرچه اندک زماني است که نسخه هاي بتا يا بعضا پچ هاي افزوده شده به ويندوز سون و ارائه ي آن ها به عنوان ويندوز 8 در سايت هاي مختلفي رواج يافته و کاربراني نيز آن ها را دانلود و نصب نموده تا با ظاهر سيستم عامل آينده ي مايکروسافت آشنا شوند اما از آنجايي که اين نسخه هاي ارائه شده به هيچ وجه حتي نسخه هاي بتاي اين ويندوز نیز نمي باشند و تنها همان ويندوز 7 به همراه چندين پچ مي باشند کاربران حرفه اي به هيچ وجه سعي نمي کنند تا از اين نسخه ها استفاده کرده و بخواهند با نصب اين نسخه ها از آن ها به عنوان سيستم عامل اصلي خود استفاده نمايند. حال شايد شما هم علاقمنديد تا با همين ويژگي هاي سيستم عامل آينده ي مايکروسافت يعني ويندوز 8 آشنا شده اما با توجه به معتبر نبودن اين نسخه هاي ارائه شده از خواسته ي خود دست بر مي داريد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود با ارائه ي Windows 8 Skin Pack for Windows 7 که به راحتی قادر است تا ظاهر ویندوز محبوب 7 شما را به ویندوز 8 تبدیل کرده و تمامی ویژگی های این تم ویندوز 8 را بر روی ویندوز سون شما نمایان سازد قصد دارد تا شما را از نصب این نسخه های آزمایشی و غیر واقعی نجات داده و بدون دردسر شما را با ظاهر ویندوز 8 آشنا سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 8 Skin Pack v4.0 for Windows 7:

- امکان ایجاد تنظیمات دلخواه برای برنامه
- تبدیل ظاهر آیکون ها و پنجره ها به ویندوز 8
- تغییر تمامی قسمت های ویندوز 7 به ویندوز 8
- نصب آسان و بی دردسر و دارای حجم مناسب
- دارای سرعت بالا و بدون نیاز به سخت افزار خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-29/win7xqx.jpg

 

Windows Loader یک نوع کرک بوده که برای افرادی که از ورژنهای غیر اصل ویندوز استفاده میکنند مناسب است.
حتما پس از نصب ویندوزهایی چون 7، ویستا یا ویندوز سرور 2008 به اخطارهای اکتیو نبودن ویندوز بر خورده اید.

 این نرم افزار توسط یکی از قدرتمند ترین گروه ها کرکر دنیا ایجاد گشته به سادگی و تنها چند کلیک ساده ویندوز شما را اکتیو نموده تا جایی که به سادگی به اینترنت وصل شده و ویندوز خود را از سرور رسمی مایکروسافت بروز رسانی نمایید.

 

ویژه گیها:

به روز شده تا 12-12-2010
به عنوان یک برنامه مستقل اجرا میگردد
به تمام زبانهای ویندوز قابل اجراست
رفع خطاها در زمان استفاده
پشتیبانی از پارتیشنها
قابل اجرا بر روی سیستمهای x86 and x64
اکتیو نمودن تمامی نسخه های ویندوز
انتخاب دقیق ورژن ویندوز و اکتیو نمودن آن

دانلود در ادامه مطلب

 منبع: دانلودستان


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 

اگر از کاربران آیفون یا آی پد باشید می دانید که اپل از فلش روی سیستم عامل iOS پشتیبانی نمی کند و مدت ها پیش استیو جابز در نامه سرگشاده ای مخالفت خودش را در استفاده از این فناوری اعلام کرد و HTML5 را جایگزین آن دانست.

اما به نظر میرسد که شرکت های دیگر هم با اپل در این مورد موافق هستند. چرا که ویندوز 8 هم در رابط کاربری مترو اش از فلش پشتیبانی نمی کند و حتی در اینترنت اکسپلورر 10 هم از فلش در حالت مترو پشتیبانی نمی شود. در این وضعیت اگر کاربران بخواهند محتوای فلش را ببینند باید به رابط کاربری قدیمی برگردند. ضمن اینکه بقیه پلاگین ها هم در این رابط کاربری کار نمی کنند و اینجا هم قرار است HTML5 جایگزین آنها بشود.


مایکروسافت هم مانند اپل معتقد است که این کار بازدهی باطری را بیشتر کرده و به پایداری و امنیت سیستم عامل جدید اش کمک می کند.

از طرف دیگر شرکت Adobe یک وضعیت دفاعی در برابر این حملات به خود گرفته است و در یک بیانه اعلام کرده " ما انتظار داریم که سیستم عامل دسکتاپ ویندوز تا سال ها مشهور باقی بماند و به خوبی از فلش شامل بازی های تحت وب و ویدیوها پشتیبانی کند. "


اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید می دانید که روی بسیاری از این دستگاه ها از فلش پشتیبانی می شود. اما آنجا هم کارشناسان از وضعیت فلش راضی نیستند و برخی می گویند گوگل هم باید به پشتیبانی اش از فلش پایان بدهد و تاکید بیشتری روی HTML5 داشته باشد. از طرف دیگر به نظر میرسد Adobe هم به این نکته پی برده که آینده روشنی در مقابل فناوری فلش قرار ندارد و از همین حالا به فکر معرفی جایگزین هایی است تا بازار خودش را از دست ندهد. معرفی ادوبی Adge هم حرکتی در همین راستا تلقی میشود. به هر حال بسیاری از کاربران برایشان تفاوتی نمی کنند که اپلیکیشن های از چه فناوری استفاده می کنند و این یک دعوا بین شرکت های سازنده سیستم عامل و سخت افزار است تا از پلتفرمی استفاده کنند که بیشترین بازدهی را داشته باشد.

فلش امکانات فراوان و قدرتمندی را در اختیارتان قرار می دهد اما در عین حال از منابع سخت افزاری زیادی استفاده می کند و از پایه برای رابط کاربری لمسی طراحی نشده است. این دو مشکل بزرگ سبب شده که شرکت های بزرگ فناوری دنیا به فکر جایگزینی آن باشند و در نهایت اگر شرکت ادوبی فکری به حال فلش نکند با آینده روشنی مواجه نخواهد بود.

نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15 صفحه بعد